Интерактивният маркетинг навлиза и в оперното изкуство
13 апр 2022КМГ - Радио Китай (bulgarian.cri.cn)

Интерактивният маркетинг навлиза и в оперното изкуство

2022-04-27 10:31:10

Най-високото отличие за дигитален професионализъм в социалните мрежи получи Софийската опера и балет. Тя е единствената институция, различна от агенция, отличена в големия конкурс за интерактивен маркетинг в България

Емблематичната първа дигитална кампания на Софийската опера и балет в социалните мрежи предизвика огромен интерес и най-високо отличие в една от най-оспорваните категория за дигитален маркениг на дигиталните “Оскари” MIXX Awards 2022 г. Операта е единствената институция, различна от агенция, отличена в големия маркетинг- конкурс, съобщават от ръководството на Софийската музикалната институция.

„През лятото на 2021 екипът работещ по маркетинга и рекламата започва смел и активен процес по иновиране на маркетинг практиките на Операта, който само след няколко месеца води до значителни резултати и множество поздравления. Целта на екипа е все повече и повече да се привлича и вдъхновява младата аудитория, съчетавайки успешните бизнес практики с оперното и балетното изкуство”, казва зам.директорът на Националния оперен театър Христина Станева.

MIXX Awards - България избират най-добрите в интерактивния маркетинг през всяка година. Отличията са за дигитален професионализъм, а победителите мотивират целия дигитален бранш и поставят най-новите тенденции в индустрията. The IABMIXX Awards са приети не само като най-висок показател в целия свят за най-добрите кампании, а като състезание на цялата дигитална индустрия.

Кампанията на Софийската опера и балет беше отличена от международното жури, в конкуренция между 152 заявки на едни от най-големите брандове и агенции на българския пазар. Наградата носи виcoĸa oцeнĸa и признание за успешно съчетаване на бизнес практиките и артистичните изкуства на най-голямата културна институция в България.

https://bulgarian.cri.cn/news/world/3718/20220427/752675.html