Софийската опера получи отличие за своя кампания
08 апр 2022БТА

Софийската опера получи отличие за своя кампания

Софийската опера получи отличие за своята първа дигитална кампания Classics are Cool too, съобщават от операта. Призът е категорията Influencer Marketing на IAB MIXX Awards (2022). Операта е единствената институция, различна от агенция, отличена в маркетинг конкурса. 

Наградата е била връчена на Христина Станева, заместник-директор на Софийската опера, и Симеона Герджикова, ръководител на дигиталния маркетинг в най-голямата културна институция в България. 

"През лятото на 2021 г. екипът, работещ по маркетинга и рекламата, започва смел и активен процес по иновиране на маркетинг практиките на операта, който само след няколко месеца води до значителни резултати и множество поздравления. Целта на екипа е все повече и повече да се привлича и вдъхновява младата аудитория, съчетавайки успешните бизнес практики с оперното и балетното изкуство", разказват от операта. 

Наградите на IAB (Interactive Advertising Bureau) - MIXX Awards Bulgaria, избират най-добрите в интерактивния маркетинг през всяка година. Отличията са за дигитален професионализъм, а победителите мотивират целия дигитален бранш и поставят най-новите тенденции в индустрията.

Кампанията на Софийската опера и балет беше отличена от изцяло международно жури сред 152 заявки на едни от най-големите брандове и агенции на българския пазар.

/ДД/

https://bta.bg/bg/news/lik/256728-sofiyskata-opera-poluchi-otlichie-za-svoya-kampaniya