Във връзка с големия обем от дейности Софийската опера и балет търси да назначи „Мениджър продажби билети”. Основното  задължение на „Мениджър продажби на билети” е да предлага и контролира продажбата на билети за оперни и балетни спектакли на Софийската опера  и балет и да рекламира продукцията на театъра.
Основни задължения:
-  Предлага и контролира продажбата на билети и абонаментни цикли за спектаклите на Софийска опера и балет.
-  Рекламира продукцията на СОБ и набира зрители лично и по телефона.
-  Ежедневно контролира дейността на експертите по продажба на билети в СОБ.
Изисквания:
-  Владеене на разговорен Английски език;
-  Комуникативни умения;
-  Професионален опит като мениджър продажби;
-  Умение за работа с офис техника;
Други изисквания:
-  Отговорност към клиентите за качествено обслужване;
-  Умения за работа с клиенти;
-  Поемане на лична отговорност;
-  Позитивна личност;
-  Търпение и способност за справяне със стресови ситуации;
-  Инициативен и организиран, способност да работи в екип;
-  Образование: Висше - Мениджъмънт
Ние предлагаме: 
- Динамична и интересна работа;
- Възможност за запознаване в детайли с оперното и балетно изкуство;
- Контакти с разнообразна публика – по възраст, националност и интереси;
При интерес от Ваша страна моля изпратете CV до 02.06.2017 г. 
E-mail: v.milenkov@operasofia.bg
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю!
